Kronprinsessan gillar Michael







...så av oss fick hon en Michael Kors klocka till sin födelsedag.








Och visst blev hon glad  den 7 maj när hon öppnade paketet. Och klockan har sedan dess varit i flitig användning. 


Tänkte först att hur skall det riktigt se ut med en så stor klocka på en så liten och späd arm. Men URsnyggt (fniss) 







Har ända tills idag kunna hålla mina tassar ifrån den ... men idag måste jag bara testa klockan ihop med några armband. 

Och jo mamma gillar också Michael!

Blir nog ingen ny klocka till mej utan jag kommer att gör en lite billigare grej. Min gamla klocka skall få ett uppdaterat utseende genom att  bara byta ut min läderrem till en i metall. 

Återkommer genast då det är fixat!

Inga kommentarer:

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...